Natti :)

Min bror kan verkligen det här med att få min så jävla förbannad. Jag sa åt honom att om han skulle låna datorn så fick han, vad han än gör, INTE stänga ner nått jag har uppe. Vafan tror du han gör? Stänger ner allt! :'C Jag höll på att få spel på honom! Så går han bara hörifrån sen. Döööööööööö! Jag som hade fixat till min blogg (utan att sparat, för skulle fixa 2 till saker) så det var typ helt klar! Fan.

Men förövrigt har dagen varit sjukt bra :) Skolan var nice. Drog till Nan och firade henne, vilket var sjukt nice :D och sen till AG, vilket var sjukt nice! :)
Så en bra dag förövrigt! :D

Bilder kommer nog :)
Men god natt nu ^^


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Sweet! :D

2009-06-11 @ 23:31:54
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0