Sova

(Blogg.se hatade mig, så detta publicerades aldrig igår. Men skrev det igår som sagt.)

Nu kan jag inte längre somna förrens halv fyra-fyra på nätterna. Det går bara inte. Och när jag väl somnar så sover jag tills jag tvingar mig upp. Det vill säga vid ett typ. Har jag kanske vänt på dygnet? Jo :( det är jobbigt. Måste försöka få tillbaka det liiiiiite iaf.

Smsade i alla fall L när jag försökte sova. Tänkte att den enda som jag kan tänka mig svara halv fyra på natten måste väl vara L. Haha, och ja på morgonen så hade jag fått svar. Så nu sitter jag och skrattar åt en idiot som jag aldrig har träffat. Haha. Men vem skrattar inte när man får höra att nån har slagit sig själv med en slägga i huvudet och fått blåtira xD Hahahhaha.

Annars idag så kommer typ släkt hit .. Ja, jag vettefan.
Ska in i duschen nu i alla fall.

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0