Tisdag

Vaknade först vid halv sju då jag skulle gå upp (för att plugga ><) men råkade trycka på snooze (eller vad det heter..) till klockan åtta. Hoppsan! ^^ Jaja, hann plugga en timme iaf.
Drog iväg till skolan och såg sjömän överallt och undrade 'vafan!?' , sen kom jag ihåg att det var studentvecka :p
Hade en trött dag i skolan, allt var segt, till och med teatern! men men.

Drog sen ner på stan med Mjao, där vi träffade johan och johanna. Kände när jag kom ner på stan att jag då egentligen bara ville hem och sova >< Sova och få bort tankarna. Men jag fikade med dem iaf och sen orkade jag inte mer så jag drog hem. Jag har nog aldrig suttit så kort tid med tjejerna iaf på ett fik.

Mötte Matts när jag skulle hem med. Och jag hoppas på att han nte ger mig IG ;p

Nu ska jag dränka mig i svenska och matteböckerna >< Sen sova <3
Allt fixar sig tillslut och detta blev ett långt blogginlägg ju.

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0