Bösjön

Japp, då har man kommit hem ifrån Bösjön :D Inte för att jag ville hem, men men.
Det var iaf fett nice där uppe ^^ Trodde det inte så bli så kul, men som vanligt blev det de iaf :D Haha. Vi spelade spel, mobbades, våldtog varandra, hade kuddskrig, käkade och sjöng som vanligt. Haha, okej, vi våldtog inte varandra. Vi spelade dock lite spel, och jag lärde mig nya spel till och med.
Och  Lina ville stanna sen efter oxå x) Vi ville inte hem alls >< Men vi fick lov att åka hem, fan :P

nejfan nu kan jag inte berätta mer just nu, ska springa efter ML och Alva-Lou som ropade på mig ^^

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Lina

De skulle ha varit så skönt att stanna där. Rymma? =) <3

2009-03-30 @ 20:26:52
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0