Ett helt år <3

Nu har jag och Jonatan varit tsm ett helt år <3 Det är sjukt, känns inte som ett år, det har gått så snabbt ^^
vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^ Sitter och tänker på dagen för ett år sedan. Den 29 feb (inte 1 mars). Haha, gach då var jag blyg x)

Haha och jag minns innan vi blev tillsammans, när jag, sara & jonne hade picknick. 'Du hoppade!' Och när vi hade filmkväll den 26 feb hemma hos mig. Hahaha, tror det var då det var allt med monika i busskuren xD Haha. Eller när alla drog till Bäsjön och vi två stannade hemma (a)

Eve - Du skulle ha varit med i bösjön!
Jag - Jag hade det rätt bra hemma (a)
nån minut.
Eve - DU OCH JONNE ÄR TSM!
Hahaha :D då skrattade jag mkt ^^
Ja, minnen <3

Jag älskar dig Jonatan <3

Och tack alla som har grattat oss. Och tack ni andra med ^^

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0