Filmkväll

Happ, då har man precis kommit hem från Fillman. Fast ja, åkte ju först ett varv runt lilla orsa med johan och fredrik (haha, riktiga namn inte efternamn).

Ja, iaf.. vad har jag gjort? Jo dom två pöjksen kom och hämtade upp mig någongång idag och så drog vi runt lite och sen till fillman.
Hos fillman hade vi såklart snöbollskrig >< Och vettefan hur det gick för mig, bra tyckte jag iaf ^^ Haha. Men vi tröttna för det var inge rolig snö (skare ><). Så det blev skräckfilm ist. Dock var den seg och jag tittade nog bara bort en 'riktigt' gång ^^ Hata skräck!
Jaja, sen blev det eurotrip och ibland känns det som att jag har sett den filmen fööööör många ggr >< 
Men iaf så dissade alla sara och fillman och drog. Då blev det en liten runda runt orsasjön. Och nu sitter jag här :) Fett nice dag vare väl! :) Tackar <3

Men nu ska jag sova, ska upp om några timmar och åka snowboard >< haha. God natt knäppisar :)

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fail..han stavar med c inte k. ;P



Tack själv. Skit bra dag/kväll/natt! <3

2009-03-15 @ 03:08:12
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0