Fredag den 13 .. igen!

Haha, jag hatar rubriker.
Jag och johanna kom nyss på att det här inte är en oturs dag, utan en faildag! x) Haha :D Och jag och hon failade nyss. hahhahahaha eller det kanske var jag som failade x) Om vad.. det går vi inte in på alls x''D

If they could only see you like I do, Then they would see a .... (8)

Och idag så har jag varit i skolan igen. Hade en super-resurstid :D Firade Martin ^^
Sen så var jag inte pepp på idrott, men det blev kul iaf ^^ Dock var jag död efter. Men nu lever jag iaf (:

nej jag vet inte vad jag ska skriva. Kan skriva grattis till johan för hans körkort: grattis!
Sen kan jag skriva att jag börjar trivas bättre i klassen. :) Det är ju bra, hoppas jag ^^

Jaja.


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack! :D

2009-03-15 @ 03:01:25
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0