Girls just wanna have fun!

' The phone rings in the middle of the night,
My father yells "What you gonna do with your life?"
Oh,daddy,dear,
You know you're still number one,
But girls,
They wanna have fu-un! ... (8)


Låten har fastnat på min hjärta.. eller i min hjärna kanske man säger? Ja, ni fattar iaf :)
Vad har jag gjort idag då? Jo, jag åkte till skolan (nehe?) och hade min sista danslektion! :D fast kul hade vi ibland ^^ Hade lite teater oxå. Jag och Amanda äger på våran, va va x) 'Skickar du golvet!?' Hahaha.

Pappa hämtade mig sen :) Och väl hemma blev det spela spel med Johan och fixa en massa låtar. Btw, jag vann mot johan! :D tror jag.. ^^

och eve, VI (du tillhör oss) är dumma i huvudet ja :D <3

Föresten har jag anmält mig till Skansen xD Ja, alltså på friendsdag. Nån mer som ska dit? :o
Jaja, nu ska jag försöka sova.
God natt <3

' kan inte sluta tänka på våra minnen..


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Först vann jag, men sen åkte jag på storstryk. >.<

2009-03-12 @ 23:33:58
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0