Grönt

Hmm. Dagen har varit sådär. Började ju med att jag failade på morgonen och tog fel på en timme. Men gick till skolan i det fina vårvädret. Väl på skolan hade jag tråkmatte och tråkengelska. Men även underbar teater ^^ Sen har jag ju grymt härliga klasskompisar (japp, jag börjar trivas bättre) som alltid gör min dag bättre.

Sen gick jag hem och segade tills mamma kom och sa att vi kunde åka oh shoppa. Visst sa jag och så åkte vi. Så nu har jag (läs: mamma) köpt 3 tröjor och marscara till mig (: Nice nice.
Åkte hem och nu har jag även gjort chokladpudding. Duktig jag!

Schalalalala jag är förvirrad.  och jag kollar efter dig i varje lastbil dumma människa. 




Japp, jag har för mkt fritid.


over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Saraicg

Fin bild va det iaf! :) Kram

2009-03-19 @ 11:03:50
URL: http://saraicg.blogg.se/
Postat av: annabrask'

åh, vilken söt bild :)

2009-03-20 @ 23:06:36
URL: http://annabrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0