Jobbigt

Japp jag har varit emo på sista tiden jag vet. Tyvärr så känns det som att det kommer sitta i ett tag.
Ja, nu verkar väldigt många helt plötsligt veta om mig och jonne. Kanske bra på sätt och vis. Men jobbigt när alla frågar :/ Jaja. :/

Idag är det 3 mars, vilket betyder att det var några år sen farfar dog oxå. Jo, allt på samma gång. Men han har det väl bra där han är nu. Saknar han sjukt mkt dock :/

Jag klarade av att gå till skolan idag faktiskt. Duktig jag. Men det var oxå jobbigt. Gjorde till och med prov :o
 Imorn blire inge skum för mig alls.
Tror dock att det blir konfa i helgen.

Nej nu tänker jag skriva mindre i bloggen tills jag mår bättre. Kanske blir ett litet litet inlägg då och då. Troligtvis som kommer jag inte kunna släppa bloggen, så jag skriver varje dag. Men det märks.
Ha det bra!

ily :( <3

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Aww "/ Kärlek på dej gumman <3

2009-03-06 @ 00:10:04
URL: http://angeloflightness.blogg.se/
Postat av: Lina

Och vi klarar de här tillsammans <3 Filmkväll? =)

2009-03-06 @ 00:11:19
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0