Johanna kan hon!

Japp, hon kan hon! Hon är snäll den saken. Nyss som kom hon hit bara sådär. Och tror ni inte att hon har mint choklad med sig till mig dårå? :') Haha, 'av choklaa mår man braa' som hon sa ^^ Det är ju helt sant. Men skulle vilja säga att av johanna mår man bra :) Tack johanna <3


Nu ska jag plugga engelska. Eller rättare sagt så ska jag läsa engelska och sen skriva två läsloggar (som suuuger) på engelska. Jag hatar engelska nu för tiden. Gillade det när jag hade P-O som lärare.. okej, det kanske var för att vi slapp jobba då (a) Haha.

Det är svårt att inte prata med dig. Det är svårt att inte få skriva vad som helst. Det är svårt att inte träffa dig. Det är svårt att inte ringa eller smsa dig. Men på samma gång är det jättesvårt att prata med dig, att skriva med dig och att smsa dig. Oj vad jag är emo nu. Hoppsan.

Föresten! Jag fikade.. fel, åt med Elin idag :) Trevligt var det. Kul att träffa henne ^^ Vi borde ses mer! Snacka massa roliga saker ^^ Vi är nog lite lika ibland kanske ;D

Nej, plugg vare ja. Fan ><

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Be strong.

<3

2009-03-06 @ 10:29:05
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Johan

Johanna är riktigt bra! :D

2009-03-09 @ 16:24:11
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0