lång dag.

Joo, den här dagen kändes lång. Skriver bara kort.

Upp vid klockan sju och fixa. Sen gå till Ag. Försökte vara pepp, men var bara en massa depp. Tack alla assar, ni är underbara <3
Gick med Johan och Gustaf nre på stan, sen hem till Johan. Dock gick jag och Gustaf sen till moraparken. Och där har jag varit till klockan åtta. Men klassen blev några tusen rikare på det. Perfekt för klassresan! Och alla som var med, fan va bra ni var! Underbart.

Nu är jag hemma och är så trött så jag håller på att bryta ihop. Jag tål inte mkt nu alls. Men ska sova nu snart. Dissar maten och hoppar isäng för lite sömn istället.

puss och god natt!

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0