Rubrik

Jag orkar inte komma på en bättre rubrik.

Gach, vissa saker är jobbiga, men jag borde fan lyssna på Alva-Lou ibland ^^ Haha.

Idag så har jag bara haft tre lektioner. Eller två och en halv. (jag och alva råååkade snacka igenom våran mattelektion^^). Och jag tycker bara mindre och mindre om svenska och engelskalektionerna ><

lärare - 'VART SKA DU GÅ!?'
Nån - umm... på... toa.. *livrädd*
lärare - Du mååååste tala om för mig!

Fatta kontrollbehovet människan har ><
Men som tur var så hade vi teater sen, och Sven sven sven vår vän är bra :)

Nu sitter jag och pluggar engelska och svenska. (ja, människan ger oss tonvis med läxor med) Jag ska plugga till engelskaprovet imorn. Sen annat skit. Fyfan.

Annars så känner jag mig som en prinsessa just nu. Lallala :D du gör mig glader ^^

Btw, igår var jag i borlänge och träffade bror min. Jag (mamma) köpte ett par skor till mig oxå :D Fast dom ser nästan precis ut som mina förra, men men :D

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

;)<3

2009-04-05 @ 18:11:32
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0