Rubrik

Måndagar = hata rubriker.

Ja, idag har inte varit någon höjdardag. Jag har varit sur hela dagen typ. Haha jag vet, jag är jätteglad ena dagen sen skitsur andra.. ^^ Det är inte lätt att vara kompis med mig inte ^^
Men i alla fall! Idag så fick jag skjuts av mamma till skolan igen (ååh vad jag gillar bilar ibland). Första lektionen var musik.. och jag och therese (hette hon va? xD) ägde på trummor x) eller vare så att vi sög? (a) Men kul hade vi ;) Sen blev jag emo hela dagen typ.

Efter skolan gick jag ner till busssakerna och väntade på Jonne. När han kom dit så gick vi till Claes guld och silver. Dock har dom stängt på måndagar så vi failade. Men vi gick ner på mora där jag gick till mamma i stället. :/

När jag kom hem slocknade jag nästan direkt. Sov tills jag vaknade av ett sms från johan. Jag käkade äckelpizza och sen blev det datorn. Snart ska jag sova.. :)

Och jag saknar Frankrike sjuk mkt nu :(

Btw.. teaterklassen äger ibland.




'Hemmet'



over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du överlevde och det blir bättre imorrn och på onsdag! :)

2009-03-16 @ 23:02:55
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0