Snowboard

Idag var jag och johanna dumma nog att åka upp till grönklitt för att åka snowboard. Det var alltså våran andra gång i hela livet vi stod på en varsin fin liten bräda. Och eftersom dom i skidshoppen fattade att vi typ aldrig åka (utan att vi hade sagt nått haha) så fick jag låna hjälm gratis.. dom trodde att jag skulle behöva den ><

Men vi drog upp i barnbacken och smakade några gånger på snön. Haha ^^ Sen efter några åk nerför där, så träffade vi Hed och Simon :D Det var trevligt tyckte jag! Hade ju inte sett hed på väldigt länge. Dom två tyckte det var kul att terra oss när vi försökte åka. Eller johanna verkade ju fixa allt direkt hon, proffs på allt som hon är ^^ Haha.

Men men. Vi överlevde och nu ska jag sova. Jag är nog trött.. tror jag.. jag borde vara det. Eftersom jag råkade smsa till fyra inatt. Hoppsan. Inte så smart när man ska upp dagen efter kanske x) Jaja :D




Bara för att vi är bäst på snowboard då ;D
och jag ska alltid göra en fin grimars ><
Natti!


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: annabrask'

det är dom som gör beck :D

2009-03-16 @ 20:50:02
URL: http://annabrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0