T-shirt

Idag så började vi med tråkengelska som gick ganska snabbt och sen hade vi; grekmöte, matte, lunch och teater. Ja, teatern är ju inte likadan nu. Jag kan inte vara lika glad. Det går inte. Men det kommer väl förhoppningsvis tillbaka sen.
Jag fick skjuts av Emilia hem sen. Snällt ^^ tack så mkt!

Satt hemma ett tag och sen drog vi och handlade. Träffade Jonnes mamma som frågade hur det var och så, och tror ni inte att jag håller på att bryta ihop i affären.. :/ Men jag hälsade till jonne och så, sen gick vi vidare och fixade. Ja det här är jobbigt och jag vet inte när jag kommer kunna sluta tänka på allt. Och när jag kan sluta snacka om det i bloggen. Det är ju världens emoblogg nu. Förlåt för det!

nu ska jag läsa manus och sen äta.



musiken <3


Imorn blire nog konfa, sen direkt till moraparken.
blir jobbigt med mat där ;o fårse hur det blir ><
önska mig lycka till på teaterföreställningen!


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Bloggen handlar ju om dig. Är du en aning emo ska bloggen oxå vara det..

2009-03-09 @ 16:36:05
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0