34 par.

' Im here without you baby but your still with me in my dreams.. (8)


Musiken är jobbig att lyssna på just nu, fasten det är som min drog för tillfället. Allt påminner om dig. Såklart. Allt är jobbigt nu. Allt.
Men jag sitter faktiskt och pluggar nu, duktigt jag. Dock så kanske det inte alltid går så bra. Men jag försöker. Som ni kanske märker nu, så jag jag inte med mina vänner på AG, det är .. ja jag vet inte. Skulle vilja vara där på sätt och vis, men orkar inte och kan inte. Så det blev att stanna hemma själv och plugga.
Hoppas provet går bra imorn.

Nyss satt jag och räknade alla örhängen jag har (jag vet, jag har inget liv). Jag kom fram till att jag hade 34 par hela örhängen. Och alla är inte använda än ^^ Plus att jag vet ca 5 par till jag vill ha >< eller fler.. fan :( Jaja.

Plugga igen nu va!


Ge mig sommar. NU!





over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0