31 maj

Happ, rubrik is the shit.
Orkar inte skriva nå nu för tiden typ >< Men ska skärpa mig lite lite iaf. Fast jag tycker det är roligare att vara ute nu när det är sommar ist för att sitta inne och skriva blogg. Men men :)


Nu är konfan slut iaf, fett nice! Sista dagen idag ^^ Hehe.
Btw, johan sov här inatt och jag var så snäll så jag skallade honom när han sov xD Det var såklart inte meningen, men iaf! Som tur var så vaknade han inte utan fortsatte sova på sitt snygga sätt ^^
Sen har jag och han varit på kofan, sen drog vi ut med båten :D Nice :) Han är underbar <3


Nej nu ska jag sova :)
Sov gott!

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha...det är du som är underbar här! :) <3

2009-06-01 @ 00:28:55
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0