Biiiiil

Svar till R: Hahaha, tack så mkt för den då x) Fast det är nog sant, min IQ är nog inte så hög x)


Nyss var jag och mamma och köpte godis x) Haha, vi äger på att köra!

Jag - KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!
Mamma - men det kommer ju en bil..
Jag - KÖÖÖÖÖÖR!
(hon körde)

Jag - ..  var inte det Lennart i bilen där.. ?
Mamma - umm jag vet inte.. hälsade han?
Jag - ummm jag vet inte...
Båda - *skratt*

Bilen ville inte som vi heller x) Blir så med hundkojjor ibland ^^ Speciellt om mamma kör ;D


Och så måste jag plugga mer >< Egentligen så sitter jag mest och kollar på tv, därför jag måste 'plugga' så mkt. Jag gör lix inget ><

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fattade inte mycket av bilandet..men det va säkert skitskojj! ;P

2009-05-24 @ 23:13:10
URL: http://harsolle.bilddagboken.se
Postat av: Evelina

Hahaha, du och din mamma = <3! :D

2009-05-25 @ 14:03:18
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0