En trött Elin

Japp, nu är jag trött. Jag har inte sovit hemma en natt.  Hos Johanna, mormor&morfar och hos Elin har jag tillbringat min helg.
När jag kom hem för ett tag sen så var jag helt slut och jag blev sur på min bror för att han foooortfarnade hade sina jävla kompisar här. Men som tur var har dom dragit nu och för ett litet tag sen hittad jag ett litet brev från Adina på mitt rum :'D Jag behövde det verkligen! :D Saknar henne :)

Ja, igår vare konfa och jag var trött då med. Efter det blev den en liten PN hos sara. Sen drog jag till Elin och kollade på film och myste hemma hos henne :) Tyckte synd om hennes hund som mådde dåligt, stackarn. Men vi hade det nice där och idag så spelade vi massa Yatzy Haha :D tack för allt elin :) <3

Nu ska jag dra igång nån film och sakna Johan :)

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Din Älskade Lille Pöjk

Jag saknar dig sjuuuuuuuukt mycket...men annars är allt bara bra! :D

2009-05-04 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0