Pluggning på en fredag

Jao, nu sitter jag och pluggar ><
Fast jag läser en jättebra bok! :D 'the lost boy' heter den och det är uppföljaren till 'A child called it' . Gach vad jag tycker synd om den pojken :( Men sjukt bra bok :)

Sen blire väl mer pluggning >< Uscha. Svenska, engelska, pedagogisk ledarskap och historia ><

Vet inte vad jag ska skriva... JO! Johanna och jag var iväg och köpte glass igår, gott. Sen drog vi hem hit och kollade på filmen 21 :) Nice film, ja ^^ Dock så fick jag damp på den för jag ville till Las Vegas. ^^ Haha.

Nu ska jag fortsätta med tråket!

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: R

Är boken plugg, eller råkar du äga den?

Morsan säger att dom ska vara bra så hade velat läsa =)

2009-05-22 @ 20:43:42
URL: http://robinxandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0