Tack

Hahahaha sitter och skrattar åt det vi skrev för 6-7 månader sedan. :'D Det är synd att jag knappt snackar med dig längre. Men men, du var en underbar vän som jag hoppas jag får tag på igen (: Jag har nog aldrig berättat så mycket för någon som jag gjorde för dig. Kommer ihåg hur du verkligen tvingade ur mig grejer, och hur jag hatade dig just då för det. Men nu är jag faktiskt bara tacksam.

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit med mamma och handlat sen bara tagit det lugnt och typ fikat :) Nu ska jag bädda, städa, äta och sen tänker jag hoppa (ja hoppa, inte gå) in i duschen. Sedan hade jag tänkt att gå ut och gå med kameran ett tag :)
Jag tänker inte ens försöka få tag på tjejerna nu, för de svarar aldrig iaf. Jag har helt enkelt gett upp på den fronten :)


Gårdagens:
(inga speciella eller nå, fick bara lov att testa att knäppa när det var mörkt ^^)





Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0