Rubrik

(blogg.se gillar inte mig, detta skulle ha publicerats för några timmar sen ><)

Kom precis hem från mina kusiner. De är galna, extremt galna. Men jag gillar mina två kusiner, de är ju de enda kusinerna jag har, och troligtvis kommer att ha :) Synd bara att de bor så långt bort. Blir så jobbigt att hälsa på dem då. Jaja :)
Imorn ska jag vara med Johanna och Mjao igen. Underbart! Både jag och johanna hoppas på pizza :D Haha, precis som förr ^^

Btw, 27 <3

Men nu ska jag ta och leta vidare efter mina taizésaker :'D





'Jag tycker det är hemsk. Det är en hemsk känsla. Och det värsta är att jag precis hur jag ska kunna få fram känslan genom att bara tänka. Tänka på det ni säger.
Direkt så vänder sig magen ut och in. Direkt så känns det som en kniv, som inte vill annat än att skada mig. Jag hatar det att ni egentligen bara vill mig väl och frågar, men orden kommer ut som slag. Fan. 


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

27<3 :*

2009-10-29 @ 02:43:53
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0