Mörkt och kallt

Nu är det fett mörkt ute och jättekallt >< Men jag vill iaf inte sitta här, jag vill uuuuuut, eller iaf göra något >< Haha.
För tillfället sitter jag och sjunger oooooaaaaa och kollar på Melba ^^ Haha, jag ska nog ta och göra nå annat snart x)

Idag så vaknade jag av att Mischa skickade ett sms >< FYYY! Självklart hade älsk snott mitt täcke då, så jag drog på mig min filt, som var för kort. Mina fötter blev kalla ^^ Haha, men fick täcke sen iaf :D <3 Vi gick iaf upp och jag drog till AG för assistentutbildning :) Vi fick pyssla idag :D Hahaha, underbart!

Sen så blev det en miniminiPN x) Haha, fail! Kallt vare x) Misstolk och brända vitabollar ^^

Nu ska jag ooooaaa lite. Puss :*


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0