Helg!

Blogg.se har failat för mig, så det har inte blivit någe bloggade på ett tag.. typ en dag? x) Men iaf, nu är jag tillbaka.. lite (:

Umm det har väl inte hänt så mkt nu. Jag tror jag är anmäld till Miljötiget i Gävle nu iaf, äntligen! :D Sist hade jag jättekul ^^ Hoppas på en lyckad helg nu med :) Dock så är det om ett tag, nån vecka sådär.

Imorn blire asseutbildning och sen får vi se :) Måste räkna matte och läsa manus + svara på manusfrågor under helgen med. Jaja, det ska jag nog fixa! :)

Btw, jag känner mig som en sjuksköterska eller nå.. Jag måste ta hand om min smått för tillfället handikappade pappa. Jag plockar undan hans saker och bär hans grejer hit och dit. Ja, nu har iaf mamma kommit hem igen, så jag behöver inte fixa ALLT själv :)





Minnen!




sorry för ett mindre kul inlägg..

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

JAAA :D Jag hoppas att du ska dit, kommer bli awesome isf!!! :D PUSS!

2009-10-11 @ 12:25:56
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0