Söndag = bläää

Vaknade imorse och kände verkligen att det var söndag. Usch!
Så idag har jag övat på min ena monolog och läst lite i min kamerabok (den är underbar för övrigt, haha).. Sedan blev det lite fika med mamma och farmor :) Jag har även varit och handlat, duktig jag.

Igår så var det tänkt att jag skulle till johanna och kolla på film. Men vi åkte upp till forssen och kollade på film där ist :) Trevligt trevligt!






Kan hända att jag kommer att sluta blogga.. Det har blivit så mkt emo i bloggen, har bara mig själv att skylla ;s Men men.. :)

over and out!
.

 


Kommentarer
Postat av: Johan

Älskar dig! ;* <3

2009-10-18 @ 23:20:30
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0