Sova sova..

Nu ska jag snart sova, och jag är såklart inte trött eftersom jag sov två timmar tidigare idag. Men men, får väl läsa mig till sömns eller kanske ta och smsa med folk ^^ Haha.

Glömde att säga att jag faktiskt orienterade idag, och jag sprang inte bort! :o Inte vilse heller för den delen! :D Jag är riktigt stolt över mig själv :D Haha.

Jag är sämst på att göra läxor föresten >< Jag suger verkligen på det. Det blir aldrig bra och jag kommer inte på vad jag ska skriva när jag väl måste. Men men, får snacka med Martin imorn och fråga hur man skulle göra på fråga fem ><. Bajs!

Men nu ska jag ta och plocka ihop mina böcker, bortsta tänderna och sova :)

God natt :*




Me, myself and I..



over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Skolan suger och du är söt! ;*<3

2009-10-07 @ 01:41:37
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0