The Hills

Sitter nu och tittar på The Hills, och Lauren är inte med :O Vart är hon? :o Säg inte att hon inte är med alls mer, då vill jag knappt titta >< Tur att Audrina, Lo och Brody fortfarnade är med iaf :) Fårse hur det blir med Bitchen haha ^^

                        Lauren och Audrina ^^



Vad har hänt idag då? Jo jag och Alva-Lou fick skrattanfall på svenskan x) Sen typ inge mer ^^ Haha. Men snart ska jag börja räkna matte, om jag inte somnar före >< Jag vill verkligen inte räkna, bläää!


'varje gång jag ser den stora mäktiga bilen, så tänker jag på dig. Varje gång. Men jag är medveten om att du aldrig kommer sitta där och köra, jag vet att jag inte kommer att se dig i den. Jag vet jag vet. Men jag kan inte låta bli och kolla..


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0