Tillbaka.. en dag typ.

Sorry för lite långt inlägg ><

Sitter och lyssnar på Rihannas nya låt :) Den är väl nice. Egentligen borde jag plugga. Jo, det borde jag verkligen göra. Jag failar med pluggandes hela tiden. ><


Ja, jag har ju inte bloggat på två (?) dagar nu. Så jag tänkte berätta att jag och Johanna var iaf i falun iförrgår och kollade på bio :) Vi fick lov att göra det eftersom våra rabattkort gick ut igår ^^ Vi kollade på Fame i världens minsta biosalong och med fyra pers. i ^^ Hahaha. Underbart! Filmen var iaf bra i slutet, älskade rent ut sagt slutscenerna :D
Sen tänker jag inte nämna något mer om allt efter bion x) Hahahahha. Min och Johannas grej ;D


Igår så var jag på skum som vanligt typ :) Har inte hänt så mycket mer, förutom skolan då. Och imorn ska jag fixa linser kanske, äntigen säger jag bara! Sen i helgen så drar jag till Bösjön :) Nice nice!



Nu ska jag fortsätta med min läsning och skrivning.

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0