UppOchNed, eller NedOchUpp?

Varning: EmoFuckingText.
Fan, varför? >< Direkt jag kom in på AG så försvann världen under mig. Det brukar vara tvärt om. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Mässan gjorde inte det hela bättre.
Sedan att folk har en viss tendens att förvärra allt genom att idiotförklara mig för allt, precis allt, gör det hela inte mkt bättre. Vart tog min styrka vägen?
Jag hatar när mitt humör faller, bara faller. Jag var ju fan glad! Jag kände att jag skulle kunna fixa allt. Men så får man tydligen inte känna.

Dock så tror jag detta har lite med att göra att jag inte har ätit på ca 11 timmar, och då åt jag knappt något. Jag borde försöka äta något nu, så kanske det blir bättre. Hoppas på det!

Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Men kom till mig och få en kram när du känner så älskling! <3

2009-10-15 @ 00:11:30
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0