Värre

Jag är alltid lite värre, när jag tänker efter. Jag gör precis samma sak, fast lite värre. Hela tiden lite värre. Dock inte med flit, utan jag kommer på det när jag tänker. 'fan jag är värre, men bara lite' . Jag hatar ordet värre ><

Nu sitter jag och dricker varm choklad. Skulle gärna vilja ha peppisar med, men det har vi inte hemma >< Ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt. Får se vad det blir sen. Kanske försöka få tag på tjejerna? Mjoo.. kanske :)
Förlåt för en tråkig blogg. Men ingen tvingar er att läsa :) Puss :*



Min fisk sushi <3



over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Diana

fin sushi :P

2009-10-03 @ 18:08:28
URL: http://brokendaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0