Ville Valo

Sitter och lyssnar på Villes underbara röst :D Elin gillar HIM, hela HIM :D Nice nice nice, måste jag säga! Just nu spelar jag Beautiful, och det är ingen dålig låt det inte :) Men annars är nog Right here in my arms min favvo :) Det har alltid varit den :D


Vad har jag gjort dessa dagar jag inte har skrivit då? Jo i tisdags kom johan och hämtade mig så jag sov där och spenderade lite av onsdagen hos honom (ily) . Fick även träffa Maria en snabbis då, synd att det inte blev mer. :/ I alla fall så var jag med johanna och mjao den dagen sen :)

Idag var jag i falun med tjejerna igen :) Handlade en tröja, ett armband och en ring :) Lite iaf.
Just nu sitter jag och packar, för imorn drar jag till Gävle :D Jag ska nämligen på Miljöting!! :D Wooohoo! Hoppas det blir lika underbart som förra året ^^





Borde packa vidare nu :) Ska ju upp snart igen xD Haha.


over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0