Dags igen?

Är det dags igen? Ska allt börja om igen? Precis som de två veckorna i juli? Nej, då vill jag inte vara med. Vill inte! Fattar inte hur personerna tänker. Fattar inte alls. Om allt bara är en lek för er, så hoppar jag ur den. Då får ni leka själva. Jag har sådan lust att kalla er för idioter, men jag kan inte dra alla över en kant där. Det finns iaf en som jag litar på. Och det vill jag gärna fortsätta med. Nu gäller det väl bara att hoppas.


Skolan idag var väl okej. Engelska, skolfoto, föreläsning och matte. Sedan drog jag ner på stan och handlade lite :) Har även lagt undan en jacka, men vet inte om jag gillar den ;s Jaja, det märks hur det blir.

När jag kom hem så sket sig allt. Men det får bli som förr. Städa lite, igen! Och sysselsätta mig med tex läxor. Bara jag håller tankarna borta. :)


over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Juli? :S

2009-09-24 @ 00:11:28
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle
Postat av: Diana

Nu vet jag inte riktigt vilka du menar,

men det är bättre att va ensam eller med några riktiga kompisar, än att va med idioter.

När jag gick i särna så va jag ensam, orkade inte med idioterna där ^^

2009-09-24 @ 10:57:49
URL: http://brokendaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0