Ny vecka

Sitter och äter äppelpaj och dricker äppelsaft medans jag löser sudoku. Känns lite som att barnen kommer in med hunden och skriker att pappa har kört in våran volvo i villan som vi bor i. Usch x) Nej, mamma och sånt grejs tänker jag inte bli på ett tag :) Dock tänker Stina-Lee bli det. Typ snart snart snart! Hon är en utav mina favvo-bloggerskor :)

Idag har jag varit i skolan, och det blev brandlarm typ 3 minuter innan vi slutade >< Så Alva-Lou och Tommy missade deras bussar ;p oj vad jag skrattade. Skadeglädje ftw!
Idag ska jag försöka städa (vilket jag struntade i igår ><) och sen göra läxan :)


Längtar faktiskt att få börja kolla på The Hills igen :D Snaaaaaart! Brukar inte längta efter sånt här ^^


Lauren <3



over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt internet är för segt så det går inte. >.<

2009-09-21 @ 18:02:00
Postat av: Jennie

skadeglädjen är den sanna glädjen ;P

2009-09-21 @ 20:05:24
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0