En torsdag, en helt vanlig torsdag

och vad har jag gjort en vaaaanlig dag som denna? Jo jag har varit i skolan. Sen gick jag med Mjao ner på stan och kollade runt. Vi käkade även sushi ^^ Mums! Sen kom johanna oxå :D då blev det minishoppning och kaffestugan :) Mys.

Sitter hemma och läser nu :) Duktig jag är. Har bara 10 sidor kvar att läsa + att skriva en läslogg i jag-form på engelska. Nästan klar :D Underbart!

Hittade nyss ett halsband med massa minnen. Visste dock inte om jag skulle skratta eller gråta, men jag valde att bara le väldigt stort.



Fotografisk bild A (detta är dock den bilden med mindre bra kvalite, synd)



Julia!






' när jag väl gör som 'det' säger, så får jag ingen respons. vad hjälper det då till?


over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0