Freeeeeeeedag

(kul att inlägget inte ville publiceras först då ><)


Haha, när jag skrev rubriken blev jag lite osäker, är det verkligen fredag? Men det är det ju! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på Miss Li - Oh Boy . Kan man låta bli och le och vilja sjunga med när hon sjunger? nej ^^ Haha.
Nyss så kollade jag på that '70s show. Helt underbart! umm.. föresten, märks det att jag är glad? haha. Jaja.

Idag hade vi bara en lektion på typ 40 min? Annars fick vi spela teater för nior. :) Spela gamling och lesbian ^^ Fett nice x) Hehe, niorna blev lite frustrerade när ML sa 'och här är mellansyster med hennes flickvän' . Hahahahaha.




btw, så blev Alexander sjuk så jag ska inte åka iväg i helgen. Alltså så är jag ledig i helgen. Jag ska se om kanske YoYo, Lollo och lilla Mio vill dra ihop någe (:


Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0