Hälsa

Nu sitter jag och nöööter Avrils alla låtar :D Det är som att lyssna på gamla minnen. Varje låt kopplar jag till något eller någon. Dock så har väl kanske inte alla en så trevlig koppling till något, men så kan det vara ibland. Oftast så är det bara bra :D Haha.


Idag har jag såklart varit i skolan. Jag var jättetrött, precis som alla mina klasskompisar. Men det kan bero på att jag somnade efter 02.00 och vaknade igen 04.40 och kunde inte somna om på ett tag. Sen skulle jag upp 06.30 och vara pigg, woho! Lyckat Elin x) Men jag hade iaf trevligt sällskap igår ^^ Johan <3


På vägen hem hälsade jag på; en gubbe, Anna, Pellas, 2 utvecklingstörda, David och ett par indier(?) :D Haha, helt underbart! Jag kände alltså 3 utav dessa, eller okej.. en utav dem var brorsans kompis ^^ Älskar att hälsa på folk :D







Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-28 @ 19:13:52
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Johan

En PussFisk! ;o

2009-10-06 @ 01:38:00
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0