Helgen

Ja igår på kvällen så cyklade jag till Johan (<3) och träffade folket där :) Sen så cyklade jag och johan upp till forssen, där även samuel var :) Medans de satt och höll på så var det extremt nära att jag nästan somna 1000000 ggr x) Haha. Men vid två någongång drog jag och johan hem till mig :)
Dock så hinner vi bara till macken, för sen ringer L. Chock! Jag tänker inte berätta mer här nu :)

Idag så har vi varit hos Roger och fikat :D Det var grymt nice att se honom igen :D Påvägen hem träffade jag Jesper och hälsade på Joel + David. Nice nice det med :)

vad har jag gjort annars idag så? Jo, jag har varit ute och åkt inlines. Kuuuuuul :D
Sängen nu, god natt!

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0