Pip? ^^

Hahaha, jag tror jag dödade våran ena hemtelefon x) Den pep somfan, och inte så som den brukar pipa när det är slut på batteri eller nå, utan på nå konstigt vis. Så jag blev sur på den och "råkade" tappa den i golvet... nu piper den inte alls. Inte när det ringer heller (a) Men ska testa att sätta den i laddaren nu ^^ Hahahaha.


Annars så har dagen varit seg och jobbig. Men hoppas det blir en trevlig kväll på AG idag iaf. Brukar ju bli det :)






Men nu ska jag plugga kultur- och idéhistoria. Wooohoooo! ;)


over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Telefon fail!



Men du är söt ändå! ;) Puss<3

2009-09-24 @ 00:12:42
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0