Plugg, plugg, plugg, och sova

Jag är så trött så jag tuppar av! Eller kanske inte, men det är nära ;o Jag skyller allt på L, sista smset fick jag väl 05.29 >< Gach!
Skolan var seg, speciellt teatern. Men den var helt okej iaf :) Jag spelar Trisse i Pelle svanslös ^^ Haha. Tjock å glaa' ;)

Nu ska jag plugga som en galning. Det kommer bli kultur- och idéhistoria i högt tempo! Jag ska skriva ett PM. >< Ska helst vara färdig om 4 timmar. Ojoj.
Om jag hinner bli klar, ska jag sova till kvart i sju. Sen blire iväg till AG där det kommer bli styrelsemöte. Oj vad jag kommer vara död ikväll :( och jag som nästan har lovat att vara vaken inatt igen. Fan ^^



Ego med mobilen, va ;)




Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0