Rock for Moc

Så, nu var man hemma igen. Det var fett nice på Rock for Moc :D Dock så har jag ondare i halsen nu än innan. Det kanske är mindre bra. Och så kände jag mig rätt värdelös där med, men det gick över :) I alla fall så såg vi en del band och så, såklart :) Jag kan inte bestämma vad jag gillade mest. Haha.  

Det var jättekul att få se massa DÅM människor :'D Speciellt Qula (Qla?) ^^ Underbar människa! Men jag lägger upp bilder nu ist och skriver under dem, så får ni veta lite på det viset :)




Gustaf älskade min blixt på kvällen där :)





Seventribe





Seventribe







Mitt i allt gick Jag, Mats och Johanna på en promenad i skogen.
Johanna har precis vunnit 'slaget om pinnen' ^^




Gycklarna som bara gjorde knäppa saker. Kul underhållning ^^



Johanna, Mats och Johan :)
<3
Var ute och gick i skogen igen. Det var så mycket tid som man inte gjorde nått på. Synd.






Häggarna spelade, så Emelie tvingade Johan att dansa med henne. Haha, helt rätt!






Haha, gissa vem som tog kortet? Emelie ^^






Ja, denna bild får avsluta mitt lilla bildinlägg. :)

Detta var såklart inte allt som hände. Men jag orkar inte lägga upp bilder, och jag tog inte kort på allt. :)
Men nu ska jag ta och dricka te :)


Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0