too late?

verkligen onödig text, förlåt.
Hmm.. jag borde verkligen förbjudas att skriva blogg när jag mår som jag gör. Dock så känns det bättre för mig om jag skriver. Jag kan ju liksom inte snacka med folk som andra tydligen kan. Jag säger att jag mår bra eller så om nån frågar. Kan inte säga hur det kanske egentligen är. Det är precis sån jag är, och jag vet inte om jag vill ändra på det.
Dock så tror jag kan jag kanske ska sluta skriva här? Ja, iaf när jag mår mindre bra vill säga. Men men, det märks hur det blir.


Nu är mina fiskar hungriga, så nu ska de få mat och sen ska jag sova. :)

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

För sent för vad? :S



Älskar dig! Pussar<3

2009-09-24 @ 00:13:56
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0