Torsdag

Sitter och dricker te nu. Borde egentligen läsa somfan. Men jag orkar inte läsa 20 sidor nu ikväll >< får läsa lite iskolan imorn innan engelskan bara :)

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har väl typ bara sovit och fotat. Sen drog jag till AG för asse-grej. :) Vet inte riktigt hur det gick, men jag får väl veta det på onsdag :) Efter det så var jag, mischa, robin och johan var utanför och snackade :) Haha, härliga människor :D <3

OCH eftersom att jag är så snäll, så lägger jag nu ut bilden jag snackade (med robin) om här.
Usch vilken hemsk bild. Jag var även extremt rädd där. Därför jag skrek rakt ut kanske?
Iaf från RFM förra året.
'



Johan, Jag och Johannes.








over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Diana

Hehe snygg bild :D

2009-09-03 @ 23:00:20
URL: http://brokendaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0