Snoddar och Strumpor

Sitter hemma och skrattar åt facebook x) Haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu..

Har iaf varit i skolan idag. Hade två lektioner. Musik och engelska. Musiken gick bättre idag än i måndags :) Sen så var engelskan helt okej den med. Kul att läsa om mina skoldagar? nej, tänkte väl det ><

men annars så har jag varit på stan och köpt en tröja, en myyyyyströja :) ja, och sen ett armband och hårsnoddar ^^ Hårsnoddarna är väl borta nästa vecka igen >< JAG FATTAR INTE VART DE TAR VÄGEN! >< de bara försvinner heeeeela tiden. Precis som mina strumpor :o Jag fattar inte :( Jag tror att de finns något monster som äter upp mina saker :C




over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

...lr oxå är du bara lite klantig ;P puss<3

2009-09-14 @ 23:37:22
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0