Yr

Nu sitter jag emma och är yr som en.. umm.. jag vet inte vad. Tror det är mindre bra >< Men men. Jag kan inte göra så mycket åt det.
Igår var jag hos Forssen med funk, johan och samuel och tittade på film. Nice nice. Tack för kvällen/natten! :)

Inatt sov jag underbart gott. Jag vaknade en gång av att johan kastade på mig täcke, haha. Så denna morgon vaknade jag till och med me täcke :D Händer inte ofta ^^ Men sen har jag och han inte gjort mycket. Typ cyklat lite och så bara.

Men nu så håller jag på och gör cupcakes :D Hoppas de blir okej :) Jag får väl kasta upp ett par bilder på dem sen :)
Ha det gött!

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha...jag va snäll för en gångs skull! ;o

2009-09-20 @ 03:49:48
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0