Zzzz...

Vaknade för ett tag sen och är fortfarande lite trött.  
Gash vad trött jag har varit idag. Att försöka leva sig in i rollen som 'matilda' (utan h ^^) gick inte. Spela busunge skulle jag väl iaf klara av va? Haha. Sen på musiken, nej det ska vi inte ens snacka om. Inte okej ><

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket ett tag. Och sen somnade jag. Somnade till låten 'här är jag' av mimikry. Det var helt okej.
Egentligen skulle jag ju ner på stan med mamma och handla jacka. Men det failade. Jaja.

Nu ska jag städa och sen blire plugg.. Det låter kul va? Nej >< Men jag är lite glad iaf :) Jag är bara trött.




' Kom och dansa här med mig.. (8)




over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0