Fredagen den 13

Gash, idag tänker jag inte göra nå farligt! Jag som brukar ha otur, borde ju få dubbelt så mkt otur idag.. >< Så därför dissar jag körskolan idag (orkar egentligen inte gå) och sätter mig och läser lite terorigrejs hemma istället :) Hoppas jag inte somnar eller så bara..

Igår var jag på sold hela dagen. Den hade fått sin dator så vi drog dit och så fick han sätta ihop allt (medans jag sov, höhö).

Händer typ inget som folk behöver veta i mitt liv för tillfället.. Och jag har typ inga bilder heller >< de suger! Men ska ta och göra en "Taizé (bilder) del 2" :)
Puss!

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

AHHH, jag vet! :D Så episk är den. Ska skaffa en ram till den inom en snar framtid! Har haft den ett år nu, börjar bli dags.... xD



OCH VET DU!!! Säg inte det här till nån (mina föräldrar vet, men inte NÄR) - jag ska tatuera mig på måndag!! Ett Taizékors på högra handleden, som planerat :) EPIC VA?!!!? :DDD

2010-08-18 @ 00:02:19
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0