Toppendag!

Idag har det vart en speciell dag tycker jag, på ett bra vis :)
Jag klev upp 20 i tio (efter ha snoozat i en timme) och började lugnt fixa lite inför skolan. Eftersom jag råkar ha en såndan bra pojkvän, så kom han och hälsade på/hämtade mig innan skolan :D
Väl i skolan så hade jag bara bra lektioner (Y) Det enda dåliga är att jag inte får mat och slutar sent, men det är smällar man får ta ibland helt enkelt.

Nu sitter jag och kollar på han den dära som har slocknat i min säng. Haha. Kunde inte låta bli att ta kort på honom. Men jag låta honom sova lite, sen tänker jag väcka honom så ska vi äta nått gott grej mamma har gjort med blåbär :D




Halv sju så börjar SKUM igen. Fåre hur det blir med det. Kanske, kanske inte.
Btw, förlåt för ganska mycket text på senaste, och speciellt i det här inlägget.

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0