Lite från igår, förrgår, nån annan dag.. och idag.

Igår så var det grillning på Ericas "bakgård" dom gällde! Det blev en kul kväll med en del skratt, haha. "ni gör nall av mig!". Nall? Haha.

Imorse var jag sjukt trött kände jag! Gach vad jobbigt det var att gå upp x) Haha. Men eftersom en viss person skulle jobba, så fick vi lov att kämpa oss upp.

Tittade nyss på det sista The Hills avsnittet :'( Usch hemskt. Men men, funderar på att köpa alla säsonger (ja köpa, inte ladda hem). Hmm.. fast det kanske är lite nördigt? Jaja, strunt samma :)



Mobilbilder från några dagar..




"något du saknar i sortimentet?
Lägg ditt förslag här."








Nu ska jag baka cupcakes :'D Det kommer bli kaos i köket ^^

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0