Kaos

Varning: Emoinlägg. (älskar mina varningar)
Hela dagen har varit kaos. Hela min hjärna har varit som en .. en .. deg? Ja den har inte varit med idag riktigt, men endå har den gått på högvarv så det borde ryka ur mina öron.
Den har helt enkelt tänkt på helt fel grejer. Den har inte tänkt på de som jag ville att den skulle tänka på. Inte alls. Elakt av den tycker jag.
Och med tanke på att jag inte längre har någon kontakt med den personen (eftersom jag sumpade det, typ) som jag faktiskt kunnat berätta vad jag har tänkt på hela dagen, så har det blivit väldigt jobbigt. Och kom inte och säg massa 'men du kan snacka med mig' för det kan jag faktiskt inte. Inte om det här. Nu äre jobbigt, fan.

Och föresten, tack för den, igen..

'There's no reason your name should come up on my cell.
Unless your unhappy, but that shouldn't be the case..

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0